ابراهیمی، شیما
طراحی و هنجاریابی پرسشنامۀ انرژی معلّم: گامی به سوی فرادلی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 1-38]
العبدوانی، تقی
طراحی و هنجاریابی پرسشنامۀ انرژی معلّم: گامی به سوی فرادلی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 1-38]
امیری، آنیتا
ترجمة متون ادبی: بررسی رابطۀ متقابل زبان و فرهنگ عامّه در حوزة آموزش ترجمه [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 33-69]
امینی، آسیه
روند تحوّل عاطفی و هیجامدی در شکلگیری هویّت دانشجویان زبان انگلیسی: با تکیه بر طیف نوسانی الگوی هیجامد و بحران هیجامد [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 215-251]
ب
بویاکویچ، کریستینا
مفعول غیرمستقیم در زبان فارسی و روشهای بیان آن در زبان روسی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 111-140]
پ
پیشقدم، رضا
طراحی و هنجاریابی پرسشنامۀ انرژی معلّم: گامی به سوی فرادلی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 1-38]
ج
جاجرمی، هانیه
بررسی زباهنگ دل نگرانی معلم: موردی از مدرسان زبان انگلیسی در مؤسسات آموزش زبان [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 149-186]
خدادادی، فضل الله
بسط نظریّۀ جرالد پرینس در باب درک روایی مخاطبان از روایتهای داستانی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 167-194]
خزایی، سعید
بررسی عاملیت دورههای انبوه برخط زبانآموزی مبتنی بر رباتهای اجتماعی برای آموزش مهارتهای درک و تولید فارسی با اهداف پرستاری [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 39-80]
خورسند، محمد
رابطۀ بین عواطف معلّم، نوازهگری و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 71-107]
خوش سلیقه، مسعود
دیدگاه مترجمان غیرحرفهای به اخلاق در فرایند زیرنویس فیلمهای انگلیسیزبان به فارسی [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 1-32]
د
درخشان، علی
بررسی عاملیت دورههای انبوه برخط زبانآموزی مبتنی بر رباتهای اجتماعی برای آموزش مهارتهای درک و تولید فارسی با اهداف پرستاری [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 39-80]
ص
صحرائی، رضا مراد
مفعول غیرمستقیم در زبان فارسی و روشهای بیان آن در زبان روسی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 111-140]
ط
طاهری، زهرا
بررسی ظهور «ریزوسفییر» در رمان در وست میلز [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 81-110]
ق
قنسولی، بهزاد
استفاده از نظریّۀ ترجمۀ یکپارچه فن لوون زوارت در ارزیابی ترجمههای سورۀ بقره به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 109-147]
ک
کیانپور، مریم
بررسی عاملیت دورههای انبوه برخط زبانآموزی مبتنی بر رباتهای اجتماعی برای آموزش مهارتهای درک و تولید فارسی با اهداف پرستاری [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 39-80]
م
مدرسی، قاسم
رابطۀ بین عواطف معلّم، نوازهگری و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 71-107]
مردانی، وحید
دیدگاه مترجمان غیرحرفهای به اخلاق در فرایند زیرنویس فیلمهای انگلیسیزبان به فارسی [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 1-32]
میرحسینی، عشرت سادات
تأثیر ایدئولوژی در ترجمه: بررسی برگردان فارسی خبری از واشنگتنتایمز [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 195-218]
ن
نوروزی، عبداله
دیدگاه ناشران و مترجمان درباره ضوابط نشر کتاب و ممیزی و پیامدهای آن در ایران بعد از انقلاب اسلامی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 141-166]
و
ویسی، هیوا
روند تحوّل عاطفی و هیجامدی در شکلگیری هویّت دانشجویان زبان انگلیسی: با تکیه بر طیف نوسانی الگوی هیجامد و بحران هیجامد [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 215-251]
ه
هاشمی، محمد رضا
دیدگاه ناشران و مترجمان درباره ضوابط نشر کتاب و ممیزی و پیامدهای آن در ایران بعد از انقلاب اسلامی [دوره 56، شماره 1، 1402، صفحه 141-166]
ی
یاراحمدزهی، امیر ارسلان
استفاده از نظریّۀ ترجمۀ یکپارچه فن لوون زوارت در ارزیابی ترجمههای سورۀ بقره به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 56، شماره 2، 1402، صفحه 109-147]