اکبری شلدرهای، ف.، و همکاران (1388). فارسی سال دوم دورة راهنمایی. تهران: شرکت چاپ و نشر کتابهای فارسی ایران.
اکبری شلدرهای، ف.، و همکاران (1389). فارسی سال سوم دورة راهنمایی. تهران: شرکت چاپ و نشر کتابهای فارسی ایران.
پیشقدم، ر.، و مرادیمقدم، م. (1390). فرهنگ، کارتون و آموزش زبان انگلیسی: مطالعة کیفی کارتون «انگلیسی جادویی». مطالعات زبان و ترجمه، ۴۴(۲)، ۷۱-۹۱.
جوانبخت، م.، و همکاران. (۱۳۹۰). بررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری و اطلاعرسانی در کتابهای درسی دورة متوسطه و پیشدانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی ۱۳۸۹. کتابداری و اطلاعرسانی، (53)، ۲۹۷-۳۱۸.
حقشناس، ع.، و همکاران. (1388). زبان فارسی سال دوم متوسطه. تهران: شرکت چاپ ونشر کتابهای فارسی ایران.
حقشناس، ع.، و همکاران. (1389). زبان فارسی سال سوم متوسطه. تهران: شرکت چاپ ونشر کتابهای فارسی ایران.
حقشناس، ع.، و همکاران. (1390). زبان فارسی سال اول متوسطه. تهران: شرکت چاپ ونشر کتابهای فارسی ایران.
سمیعی گیلانی، ا.، و همکاران (1384). فارسی سال اول دورة راهنمایی. تهران: شرکت چاپ و نشر کتابهای فارسی ایران.
عریضی، ح.، و عابدی، ا. (1382). تحلیل محتوای کتاب درسی دورة ابتدایی «بر حسب سازة انگیزة پیشرفت». فصلنامه نوآوریهای آموزشی، ۲(۵)، ۲۹-۵۴.
نوریان، م. (1391). تحلیل محتوای کتابهای فارسی در ایران. روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی. ۳(۱۲)، ۳۵۷-۳۶۶.
Arnaudet, M. L., & Barrett, M. E. (1990). Paragraph development: A guide for students of English. Englewood Cliffs: Prentice Hall.
Ausubel, D. (1963). The psychology of meaningful verbal learning. New York: Grune & Strattor.
Bailey, E. P., & Powell, P. A. (1989). The practical writer with readings (2nd ed.). New York, NY: Holt, Rinehart and Winston, Inc.
Berzonsky, M. D. (2008). Identity formation: The role of identity processing style and cognitive processes. Personality and Individual Differences, 44, 645-655.
Connor, U. (2002). New directions in contrastive rhetoric. TESOL Quarterly, 36(4), 493–510.
Cook, V. J. (2003). Effects of the second language on the first. Clevedon: Multilingual Matters.
Cope, B., & Kalantzis, M. (1993). The power of literacy: A genre approach to teaching writing. Philadelphia, PA: 39 University of Pittsburg Press.
Elbow, P. (1981). Writing with power: Techniques for mastering the writing process (2nd ed.). New York: Oxford University Press.
Hashemian, M. (2011). The effect of L2 writing ability on L1 writing ability. Journal of Language Teaching and Research, 2(6), 1306-1311.
John-Shteiner, V. (1985). Notebooks of the mind: Explorations of thinking. Oxford: Oxford University Press.
Kaplan, R. B. (1966). Cultural thought patterns in inter-cultural education. Language Learning, 16, 1–20.
Kaplan, R. B. (1988). Contrastive rhetoric and second language learning: Notes toward theory of contrastive rhetoric. In A. C. Purves (Ed.), Writing across languages and cultures (pp. 275-304). Newbury Park, CA: Sage Publication.
Krashen, S. D. (1985). The input hypothesis: Issues and implications. New York: Longman.
Kubota, R., & Lehner, A. (2004). Toward critical contrastive rhetoric. Journal of Second Language Writing, 13, 7–27.
Liebman, J. A. (1988). Contrastive rhetoric: Students as ethnographers. Journal of Basic Writing, 7(2), 6-27.
Meyers, A. (2006). Composing with confidence: Writing effective paragraphs and essays (7th ed.). New York: Pearson Longman.
Meyers, A. (2009). Writing with confidence: Writing effective sentences and paragraphs (9th ed.). New York: Pearson Longman.
Mirahmadi, S. H. (2011). The effect of Iranian students' first language proficiency in writing. European Journal of Social Sciences, 24(2), 182-190.
Pishghadam, R., & Attaran, A. (2013). Rhetorical patterns of argumentation in EFL journals of Persian and English. International Journal of Research Studies in Language Learning, 2(1), 81-90.
Richards, J. C., & Renandya, W. A. (2002). Methodology in language teaching: An anthology of current practice. Cambridge: Cambridge University Press.
Silva, T., & Matsuda, P. K. (2002). Writing. In N. Schmitt (Ed.), An introduction to applied linguistics (pp. 251-266). London: Oxford University Press.
Zamel, V. (1982). Writing: The process of discovering meaning. TESOL Quarterly, 16, 67-76.
Zamel, V. (1985). Responding to students' writing. TESOL Quarterly, 19(1), 79-101.
Zare-ee, A., & Taghifarvar, M. (2009). Comparison of university level EFL learners’ linguistic and retorical patterns as reflected in their L1 and writing. Novitas-ROYAL, 3(2), 143-155.
ارسال نظر در مورد این مقاله