جویس، ج. (1371). دوبلینیها. ترجمۀ پرویز داریوش. تهران: اساطیر.
سبزیان، س.، و و کزازیان، م. (1388). فرهنگ نظریه و نقد ادبی (واژگان ادبیات و حوزه های وابسته). تهران: مروارید.
شیربانی، ب. (1391، 26 اسفندماه). من و لیلا حاتمی دوست داریم دوربین را گول بزنیم. برگرفته از: http:// www.khabaronline.ir/detail/282531/culture/cinema.
گروه فرهنگی مشرق. (1391، 22تیرماه). پلّه آخر منورالفکری و خندههای معنیدار لیلی. برگرفته از: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/135541/.
مصفا، ع. (تهیهکننده و کارگردان). (1392). پلّه آخر [فیلم سینمایی]. تهران.
Attridge, D. (2004). Reading Joyce IV. In D. Attridge (Ed.), The Cambridge companion to James Joyce (pp. 23-25). New York: Cambridge University Press.
Fulton, H., Huisman, R., Murphet, J., & Dunn, A. (2006). Narrative and media. New York: Cambridge University Press.
Genette, G. (1980). Narrative discourse: An essay in method (J. E. Lewin, Trans.). Ithaca, NY: Cornell University Press.
Genette, G. (2007). Narrative discourse revisited (J. E. Lewin, Trans.). Ithaca, NY: Cornell University Press.
Grønstad, A. (2002). The gaze of Tiresias: Joyce, Rossellini and the iconology of "The Dead". Nordic Journal of English Studies, 1(2), 233-248.
Horstkotte, S., & Pedri, N. (2011). Focalization in graphic narrative. Narrative, 19(3), 330-357.
Joyce, J. (2000). Dubliners. New York: Oxford UP.
Mosaffa, A. (producer), & Mosaffa, A. (director). (2011). the last step [Motion Picture]. Iran: Badi Studio.
Neary, C. (2014). Stylistics, point of view and modality. In Burke, M. (Ed.), The Routledge handbook of stylistics (pp. 175-190). Abingdon and New York: Routledge.
Sabzian, S., & Kazzazian, M. (2010). The dictionary of literary theory and criticism (The terms of literature and other related fields) [Farhang-e Nazarieh va Naghd-e Adabi (Vajegan-e Adabiat va Houzeha-ye Vabasteh)]. Tehran: Morvarid Publication.
Shirbani, B. (2013). Leyla Hatami and I like to deceive the camera [Man va Leyla Hatami doost darim doorbin ra gool bezanim]. Review. Khabaronline. News code: 58247. Retrieved from http:// www.khabaronline.ir/ detail/ 282531/ culture/cinema.
Stam, R. (2000). Beyond fidelity: the dialogics of adaptation. In J. Naremore (Ed.), Film Adaptation (pp. 54-76).
The Last Step of open-mindedness and Leyli's significamt laughters [Pelle-ye Akhar-e monavvarolfekri va khandeha-ye manidar-e Leyli]. Review. Mashreghnews. News code: 135542. Retrieved 2012, July. 12, from http:// www. mashreghnews. ir / fa/ news/ 135541/.
White, H. C. (1991). Narration and discourse in the book of Genesis. Cambridge: Cambridge University Press.
ارسال نظر در مورد این مقاله