بررسی میزان توجّه و یادگیری زبان‌آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی به‌صورت گفتاری و نوشتاری

افروز آرین‌فر؛ پرویز مفتون؛ غفور رضایی

دوره 55، شماره 4 ، بهمن 1401، ، صفحه 153-178

https://doi.org/10.22067/lts.2022.75633.1117

چکیده
  با توجّه به رشد فناوری­‌های نوین در امر آموزش، تحقیق و توسعه بیشتر در این زمینه می‌­تواند موجب شناسایی روش‌­های نوین آموزشی برای تهیه‌­کنندگان مطالب درسی و معلّمان شود. ازآنجایی‌که هدف معلّمان بالا بردن سطح توجّه، آگاهی و یادگیری زبان‌­آموزان است، پژوهش حاضر به بررسی میزان توجّه و یادگیری زبان‌­آموزان بر اساس دو رویکرد ...  بیشتر