آ
-
آزمونهای پُراهمیت کشوری
سوابق تحصیلی و آزمونهای سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]
-
آشنایی
بررسی آشناییِ مدرسان زبان انگلیسی با فرهنگ خارجی از منظر توانش بینفرهنگی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 77-92]
ا
-
اثر حماسی
بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
-
اخلاق اجتماعی
ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]
-
اخلاقی
بررسی جامعهشناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضربالمثلهای فرهنگ ایرانی با رویکردی میانرشتهای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]
-
ادبیات تطبیقی
بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
-
ادبیات تطبیقی
پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]
-
ادبیات قرن نوزدهم آمریکا
ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]
-
ادبیات کودک
ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]
-
ادوارد براون
بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]
-
ادیپ شهریار سوفوکل
خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]
-
ارتباط
بررسی جامعهشناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضربالمثلهای فرهنگ ایرانی با رویکردی میانرشتهای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]
-
ارتباط بینازبانی
شادیها و غمگنیهای مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]
-
ارجاع دادن
«اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهشهای زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
اشلایر ماخر
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
اعتماد
«اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهشهای زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
اقلیدی
نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]
-
التقاط زبانی
سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]
-
انتخاب آثار ادبی
تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]
-
انگلیسی
تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]
-
انگلیسی
هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]
-
ایدئولوژی چپ
تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]
-
ایران
ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]
ب
-
بازار ترجمه
ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]
-
باشلار
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
-
برنامه ریزی
مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]
-
برنامه ی درسی
ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]
-
برنامۀ مداخلهای آموزشی
تأثیر انگیزه و برنامۀ کمکآموزشیِ مبتنی بر رابطۀ متقابل بین زبانآموز و معلم و کارِ گروهی بین زبانآموزان بر روی درک مطلب زبانآموزان ایرانی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 99-116]
-
بن مایه
بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
-
بودن
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
پ
-
پارادایم اسکوپوس
ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]
-
پارادایم تعادل
ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]
-
پذیرش ادبی
پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]
-
پروفایل یادگیری- فرهنگی
بررسی آشناییِ مدرسان زبان انگلیسی با فرهنگ خارجی از منظر توانش بینفرهنگی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 77-92]
-
پژوهش
«اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهشهای زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
پیچیدگی
مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]
ت
-
تأمل عمیق
بررسی رابطه میان مؤلفههای هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفهها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]
-
تاریخنگاریِ خُرد
سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]
-
تحلیل معناژه ای
تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
تحول نظام سنجش
سوابق تحصیلی و آزمونهای سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]
-
ترجمه
تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
ترجمه
تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]
-
ترجمه
پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]
-
ترجمه
ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]
-
ترجمه
سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]
-
ترجمه ادبی
تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]
-
ترجمه تحت الفظی
تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]
-
ترجمه معاصر
تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]
-
تضاد
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
تعدیلات ساختاری
نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]
-
تعلل
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
تفسیر
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
توانش بین فرهنگ
بررسی آشناییِ مدرسان زبان انگلیسی با فرهنگ خارجی از منظر توانش بینفرهنگی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 77-92]
ح
-
حزب توده
تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]
خ
-
خاک
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
-
خرده معنای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی
تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
خمیر
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
-
خود
بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]
-
خوزه اورتگا گاست
شادیها و غمگنیهای مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]
د
-
دانشمند
ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]
-
درک مطلب
تأثیر انگیزه و برنامۀ کمکآموزشیِ مبتنی بر رابطۀ متقابل بین زبانآموز و معلم و کارِ گروهی بین زبانآموزان بر روی درک مطلب زبانآموزان ایرانی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 99-116]
-
دقت
مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]
-
دیگری
بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]
ر
-
رؤیاپردازی
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
-
رئالیسم
پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]
-
رستم و سهراب
خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]
-
رمان
پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]
-
روانی
مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]
-
رویین تنی
بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
ژ
-
ژید
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
س
-
سابقۀ تحصیلی دانشجو
سوابق تحصیلی و آزمونهای سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]
-
سبک ادبی
تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]
-
سختی
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
-
سطح انگیزه
تأثیر انگیزه و برنامۀ کمکآموزشیِ مبتنی بر رابطۀ متقابل بین زبانآموز و معلم و کارِ گروهی بین زبانآموزان بر روی درک مطلب زبانآموزان ایرانی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 99-116]
-
سعدی
سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]
-
سکوت
شادیها و غمگنیهای مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]
-
سکوت
بررسی جامعهشناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضربالمثلهای فرهنگ ایرانی با رویکردی میانرشتهای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]
ش
-
شادیها و غمگنیها
شادیها و غمگنیهای مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]
-
شازده کوچولو
ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]
ض
-
ضمیر سوم شخص مفرد
تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]
ط
-
طسوجی
نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]
ع
-
علم
ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]
-
عواقب مورد نظر
سوابق تحصیلی و آزمونهای سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]
ف
-
فارسی
تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]
-
فارسی
هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]
-
فرسودگی شغلی
بررسی رابطه میان مؤلفههای هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفهها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]
-
فرهنگ ایرانی
بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]
ک
-
کارکرد عقلانی
بررسی جامعهشناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضربالمثلهای فرهنگ ایرانی با رویکردی میانرشتهای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]
-
کیتس
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
کیفیت ترجمه
هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]
گ
-
گفتمان پسااستعماری
بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]
-
گلستان
سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]
-
گوستاو فلوبر
پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]
م
-
مترجمی زبان انگلیسی
ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]
-
مدهآ اوریپید
خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]
-
مشکلات
«اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهشهای زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
معلمان زبان انگلیسی
بررسی رابطه میان مؤلفههای هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفهها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]
-
معنا
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
معناشناسی
تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
مفاهیم
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
مقالات علمی
«اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهشهای زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
مقطع کارشناسی
ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]
-
میانجیگری
شادیها و غمگنیهای مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]
ن
-
نرمی
تخیلپردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]
-
نسبیت عام
شادیها و غمگنیهای مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]
-
نظام ارزشی
تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
نظام ضمیری
تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]
-
نظریۀ هافستد
بررسی جامعهشناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضربالمثلهای فرهنگ ایرانی با رویکردی میانرشتهای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]
-
نگرش
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
و
-
وجود داشتن
بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
ه
-
هرکول اوریپید
خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]
-
هزار و یک شب
نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]
-
هنجار
تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]
-
هوش روایی
هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]
-
هوش هیجانی
بررسی رابطه میان مؤلفههای هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفهها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]