آ

  • آزمون‌های پُراهمیت کشوری سوابق تحصیلی و آزمون‌های سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]

  • آشنایی بررسی آشناییِ مدرسان زبان انگلیسی با فرهنگ خارجی از منظر توانش بین‌فرهنگی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 77-92]

ا

  • اثر حماسی بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

  • اخلاق اجتماعی ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]

  • اخلاقی بررسی جامعه‌شناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضرب‌المثل‌های فرهنگ ایرانی با رویکردی میان‌رشته‌ای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]

  • ادبیات تطبیقی بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

  • ادبیات تطبیقی پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]

  • ادبیات قرن نوزدهم آمریکا ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]

  • ادبیات کودک ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]

  • ادوارد براون بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]

  • ادیپ شهریار سوفوکل خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]

  • ارتباط بررسی جامعه‌شناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضرب‌المثل‌های فرهنگ ایرانی با رویکردی میان‌رشته‌ای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]

  • ارتباط بینازبانی شادی‌ها و غمگنی‌های مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]

  • ارجاع دادن «اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهش‌های زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • اشلایر ماخر بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • اعتماد «اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهش‌های زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • اقلیدی نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]

  • التقاط زبانی سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]

  • انتخاب آثار ادبی تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]

  • انگلیسی تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]

  • انگلیسی هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]

  • ایدئولوژی چپ تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]

  • ایران ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]

ب

  • بازار ترجمه ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]

  • باشلار تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

  • برنامه ریزی مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]

  • برنامه ی درسی ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]

  • برنامۀ مداخله‌ای آموزشی تأثیر انگیزه و برنامۀ کمک‌آموزشیِ مبتنی ‌بر رابطۀ متقابل بین زبان‌آموز و معلم و کارِ گروهی بین زبان‌آموزان بر روی درک مطلب زبان‌آموزان ایرانی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 99-116]

  • بن مایه بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

  • بودن بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

پ

  • پارادایم اسکوپوس ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]

  • پارادایم تعادل ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]

  • پذیرش ادبی پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]

  • پروفایل یادگیری- فرهنگی بررسی آشناییِ مدرسان زبان انگلیسی با فرهنگ خارجی از منظر توانش بین‌فرهنگی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 77-92]

  • پژوهش «اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهش‌های زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • پیچیدگی مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]

ت

  • تأمل عمیق بررسی رابطه میان مؤلفه‌های هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفه‌ها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]

  • تاریخ‌نگاریِ خُرد سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]

  • تحلیل معناژه ای تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]

  • تحول نظام سنجش سوابق تحصیلی و آزمون‌های سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]

  • ترجمه تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]

  • ترجمه تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]

  • ترجمه پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]

  • ترجمه ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]

  • ترجمه سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]

  • ترجمه ادبی تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]

  • ترجمه تحت الفظی تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]

  • ترجمه معاصر تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]

  • تضاد بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • تعدیلات ساختاری نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]

  • تعلل بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • تفسیر بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • توانش بین فرهنگ بررسی آشناییِ مدرسان زبان انگلیسی با فرهنگ خارجی از منظر توانش بین‌فرهنگی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 77-92]

ح

  • حزب توده تاثیرات ایدئولوژی چپ در عرصه انتخاب آثار ادبی جهت ترجمه [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 1-28]

خ

  • خاک تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

  • خرده معنای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]

  • خمیر تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

  • خود بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]

  • خوزه اورتگا گاست شادی‌ها و غمگنی‌های مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]

د

  • دانشمند ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]

  • درک مطلب تأثیر انگیزه و برنامۀ کمک‌آموزشیِ مبتنی ‌بر رابطۀ متقابل بین زبان‌آموز و معلم و کارِ گروهی بین زبان‌آموزان بر روی درک مطلب زبان‌آموزان ایرانی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 99-116]

  • دقت مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]

  • دیگری بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]

ر

  • رؤیاپردازی تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

  • رئالیسم پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]

  • رستم و سهراب خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]

  • رمان پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]

  • روانی مقایسه تاثیر دو نوع برنامه ریزی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی از حیث روانی، دقت و پیچیدگی نوشتار [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 117-132]

  • رویین تنی بررسی و مقایسه تطبیقی بن مایه رویین تنی در سه اثر ادبی " ایلیاد ، شاهنامه و منظومه نیبلونگن " [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

ژ

  • ژید تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

س

  • سابقۀ تحصیلی دانشجو سوابق تحصیلی و آزمون‌های سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]

  • سبک ادبی تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]

  • سختی تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

  • سطح انگیزه تأثیر انگیزه و برنامۀ کمک‌آموزشیِ مبتنی ‌بر رابطۀ متقابل بین زبان‌آموز و معلم و کارِ گروهی بین زبان‌آموزان بر روی درک مطلب زبان‌آموزان ایرانی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 99-116]

  • سعدی سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]

  • سکوت شادی‌ها و غمگنی‌های مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]

  • سکوت بررسی جامعه‌شناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضرب‌المثل‌های فرهنگ ایرانی با رویکردی میان‌رشته‌ای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]

ش

  • شادی‌ها و غمگنی‌ها شادی‌ها و غمگنی‌های مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]

  • شازده کوچولو ترجمۀ ادبیات کودک از منظر پارادایم اسکوپوس و تعادل (مطالعۀ موردی: داستان شازده کوچولو) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 117-137]

ض

  • ضمیر سوم شخص مفرد تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]

ط

  • طسوجی نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]

ع

  • علم ناتانیل هاثورن روایتگر علم و اخلاق اجتماعی [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 115-127]

  • عواقب مورد نظر سوابق تحصیلی و آزمون‌های سراسری جایگزین نظام کنکورمحور: چرایی، چیستی و چگونگی تغییر [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 1-26]

ف

  • فارسی تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]

  • فارسی هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه میان مؤلفه‌های هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفه‌ها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]

  • فرهنگ ایرانی بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]

ک

  • کارکرد عقلانی بررسی جامعه‌شناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضرب‌المثل‌های فرهنگ ایرانی با رویکردی میان‌رشته‌ای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]

  • کیتس بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • کیفیت ترجمه هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]

گ

  • گفتمان پسااستعماری بررسی گفتمان پسااستعماری ادوارد براون و انعکاس آن در ترجمۀ "سفرنامه یک سال در میان ایرانیان" [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 53-74]

  • گلستان سعدیِ مترجم در «گلستان» ادب پارسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 53-77]

  • گوستاو فلوبر پذیرش ادبی گوستاو فلوبر در ایران [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 29-53]

م

  • مترجمی زبان انگلیسی ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]

  • مده‌آ اوریپید خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]

  • مشکلات «اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهش‌های زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • معلمان زبان انگلیسی بررسی رابطه میان مؤلفه‌های هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفه‌ها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]

  • معنا بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • معناشناسی تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]

  • مفاهیم بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

  • مقالات علمی «اعتماد» در پژوهش: «اعتماد» و نقش آن در «ارجاع دادن» به پژوهش‌های زبانی در ایران [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • مقطع کارشناسی ضرورت بروزرسانی سرفصل دروس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بر مبنای نیازهای بازار ترجمه در ایران [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 19-51]

  • میانجی‌گری شادی‌ها و غمگنی‌های مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]

ن

  • نرمی تخیل‌پردازی روی عنصر خاک در ضداخلاق آندره ژید [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 89-113]

  • نسبیت عام شادی‌ها و غمگنی‌های مترجم: خوانش و تحلیل انتقادی آرای ترجمانیِ خوزه اوُرتِگا گاسِت [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 103-115]

  • نظام ارزشی تحلیل فرآیند معناسازی در ترجمه و نظام ارزشی گفتمان از منظر خرده معناهای اجتماعی- فرهنگی و ذاتی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]

  • نظام ضمیری تفاوت های نحوی به عنوان چالشی در ترجمه ادبی؛ برگردان ضمیر سوم شخص مفرد در ترجمه انگلیسی غزل حافظ [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 93-112]

  • نظریۀ هافستد بررسی جامعه‌شناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضرب‌المثل‌های فرهنگ ایرانی با رویکردی میان‌رشته‌ای در آموزش زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 27-51]

  • نگرش بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

و

  • وجود داشتن بررسی هرمنوتیک اشلایر ماخر در اشعار جان کیتس [دوره 48، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]

ه

  • هرکول اوریپید خوانشی متفاوت از جدال کهنه و نو در اساطیر ایران و یونان: نقد نظریه ی « تاریخ مذکر » [دوره 48، شماره 4، 1394، صفحه 79-97]

  • هزار و یک شب نقد و تحلیل تعدیلات ساختاری در ترجمۀ طسوجی و اقلیدی از هزار و یک شب [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 55-81]

  • هنجار تأثیر هنجارها بر روند ترجمه (موردپژوهی: ترجمه های معاصر قرآن مجید) [دوره 48، شماره 3، 1394، صفحه 83-101]

  • هوش روایی هوش روایی و کیفیت ترجمه [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 113-130]

  • هوش هیجانی بررسی رابطه میان مؤلفه‌های هوش هیجانی، تأمل عمیق و فرسودگی شغلی و تفاوت سطح این مؤلفه‌ها نسبت به سطح تحصیلات معلمان زبان انگلیسی [دوره 48، شماره 2، 1394، صفحه 49-76]