ابراهیمی، شیما
معرفی مفهوم «سرمایه هیجانی- حسی» و بررسی تأثیرات آن در آموزش زبان دوم [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]
احمدزاده هروی، شیده
بهسوی تعریفی تازه از بدن: تحلیل مسئلة بدن از فلسفه و جامعهشناسی تا ادبیات [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 85-118]
اسماعیلی، نسرین
واکاوی تکرار عبارت بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم در قرآن کریم و ارزیابی برگردان فرانسوی آن [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
اقتصادی، احمدرضا
انگیزه و چالشهای آن در برخی دانشجومعلمان زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان مشهد: مطالعهای آمیخته [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 113-137]
امیری، مصطفی
عملکرد زبانآموزان ایرانی در آزمون تافل: بررسی نقش دو راهبرد [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]
امینی، ملیحه
بررسی جریان ترجمهای ادبیات از زبان فارسی به روسی با رویکرد سریزمانی [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ب
بامشکی، سمیرا
بررسی تطبیقی تصویر جنگ جهانی در رمانهای خون دیگران و سووشون [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 1-31]
بقایی مقدم، پوریا
سهم تواناییهای شناختی و بسندگی زبان انگلیسی در تبیین درک شنیداری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 75-90]
پ
پیش قدم، رضا
معرفی مفهوم «سرمایه هیجانی- حسی» و بررسی تأثیرات آن در آموزش زبان دوم [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]
پیش قدم، رضا
ساخت و هنجاریابی پرسشنامۀ افزایش خلاقیت زبانآموزان در آموزش زبان به شیوۀ کاربردمحور، با روش مدلسازی رش [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 1-27]
ت
تائبی نقندری، زهره
انقیاد و قدرت بدن زنانه در رمان سرگذشت ندیمه نوشته مارگارت اَتوود [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 103-126]
ح
حافظ، فاطمه
ارزیابی کتاب درسی انگلیسی تخصصی برای دانشجویان رشته ی کامپیوتر (انتشارات سمت): دیدگاه دانشجویان و مدرسان زبان تخصصی رشته ی کامپیوتر [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 33-74]
حسین زاده، آذین
از پیرامتن تا پیراترجمه دریافت ترجمه داستانهای دولتآبادی به زبان فرانسه براساس نظریات ژرار ژنت [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 93-116]
حسینی فاطمی، آذر
ساخت و هنجاریابی پرسشنامۀ افزایش خلاقیت زبانآموزان در آموزش زبان به شیوۀ کاربردمحور، با روش مدلسازی رش [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 1-27]
حقی، سمیرا
انقیاد و قدرت بدن زنانه در رمان سرگذشت ندیمه نوشته مارگارت اَتوود [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 103-126]
خ
خامنه باقری، طاهره
بررسی نمادهای اسطورهای قهرمانان زن در من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 91-112]
خزاعی فرید، علی
توصیف برخی هنجارهای زبانی مترجمان ادبی ایران از آغاز مشروطه تا کنون [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 49-84]
خوشسلیقه، مسعود
انگیزهها و دلایل طرفدار زیرنویسی فیلمها و سریالهای کرهای [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 75-101]
خوش سلیقه، مسعود
بررسی هم آیندها در شفافیت و روانی متن ترجمهشده (موردپژوهی کتاب بیست داستان از بیست نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات) [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 65-92]
د
دانشوری، میمنت
از اصالت زن تا تداوی روحی طبیعت: شفای نیایی در اکنون زمان دل گشودن است اثر آلیس واکر [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 149-167]
درخشان، علی
تأثیر آموزش راهبردمحور بر خودکارآمدی و اضطراب مهارت نگارش در بین زبانآموزان ایرانی [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 139-161]
ر
راد، آسیه
بررسی تطبیقی تصویر جنگ جهانی در رمانهای خون دیگران و سووشون [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 1-31]
س
سجادی، بختیار
از اصالت زن تا تداوی روحی طبیعت: شفای نیایی در اکنون زمان دل گشودن است اثر آلیس واکر [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 149-167]
سخنور، جلال
از اصالت زن تا تداوی روحی طبیعت: شفای نیایی در اکنون زمان دل گشودن است اثر آلیس واکر [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 149-167]
سلیمانی راد، المیرا
بررسی هم آیندها در شفافیت و روانی متن ترجمهشده (موردپژوهی کتاب بیست داستان از بیست نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات) [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 65-92]
سودمند افشار، حسن
ارزیابی کتاب درسی انگلیسی تخصصی برای دانشجویان رشته ی کامپیوتر (انتشارات سمت): دیدگاه دانشجویان و مدرسان زبان تخصصی رشته ی کامپیوتر [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 33-74]
ش
شریفی، احمد
بررسی سپهر گفتمان در ترجمه بارکس از اشعار مثنوی مولانا [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 1-18]
شکیبایی، گلشن
معرفی مفهوم «سرمایه هیجانی- حسی» و بررسی تأثیرات آن در آموزش زبان دوم [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]
شهپرراد، کتایون
از پیرامتن تا پیراترجمه دریافت ترجمه داستانهای دولتآبادی به زبان فرانسه براساس نظریات ژرار ژنت [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 93-116]
شهریاری، حسام الدین
طراحی، روایابی و اعتبارسنجی شاخص سنجش هوش روایی در نوشتار [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 119-137]
ض
ضیایی، سیما
طراحی، روایابی و اعتبارسنجی شاخص سنجش هوش روایی در نوشتار [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 119-137]
ظ
ظهوریان، زهرا
سهم تواناییهای شناختی و بسندگی زبان انگلیسی در تبیین درک شنیداری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 75-90]
ع
عظیمی، صبا
بهسوی تعریفی تازه از بدن: تحلیل مسئلة بدن از فلسفه و جامعهشناسی تا ادبیات [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 85-118]
ف
فارسیان، محمدرضا
واکاوی تکرار عبارت بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم در قرآن کریم و ارزیابی برگردان فرانسوی آن [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
فارسیان، محمدرضا
بررسی تطبیقی تصویر جنگ جهانی در رمانهای خون دیگران و سووشون [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 1-31]
فاضلی حقپناه، الهام
انگیزهها و دلایل طرفدار زیرنویسی فیلمها و سریالهای کرهای [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 75-101]
فتحی، جلیل
تأثیر آموزش راهبردمحور بر خودکارآمدی و اضطراب مهارت نگارش در بین زبانآموزان ایرانی [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 139-161]
فتوحی رودمعجنی، محمود
بررسی سپهر گفتمان در ترجمه بارکس از اشعار مثنوی مولانا [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 1-18]
فخارزاده، مهرنوش
بررسی جریان ترجمهای ادبیات از زبان فارسی به روسی با رویکرد سریزمانی [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ق
قبانچی، ضرغام
طراحی، روایابی و اعتبارسنجی شاخص سنجش هوش روایی در نوشتار [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 119-137]
قپانچی، ضرغام
عملکرد زبانآموزان ایرانی در آزمون تافل: بررسی نقش دو راهبرد [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]
قربان صباغ، محمود رضا
انقیاد و قدرت بدن زنانه در رمان سرگذشت ندیمه نوشته مارگارت اَتوود [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 103-126]
قنسولی، بهزاد
عملکرد زبانآموزان ایرانی در آزمون تافل: بررسی نقش دو راهبرد [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]
قنسولی، بهزاد
طراحی، روایابی و اعتبارسنجی شاخص سنجش هوش روایی در نوشتار [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 119-137]
ک
کتابی، سعید
مطالعۀ تطبیقی آموزش افعال کمکی وجهنما در کتابهای درسی آموزش زبان انگلیسی مقطع متوسطة اول در ایران و مالزی [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 29-47]
کریمی، مینا
مطالعۀ تطبیقی آموزش افعال کمکی وجهنما در کتابهای درسی آموزش زبان انگلیسی مقطع متوسطة اول در ایران و مالزی [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 29-47]
کلالی، نگار
بررسی نمادهای اسطورهای قهرمانان زن در من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 91-112]
کیوان پناه ، شیوا
بررسی مقایسهای هویت و عاملیت نومعلمان انگلیسیزبان و فارسیزبان انگلیسی بهعنوان زبان دوم در کانادا [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 117-164]
م
مزاری، نگار
بررسی نمادهای اسطورهای قهرمانان زن در من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 91-112]
مهابادی، سارا
بررسی مقایسهای هویت و عاملیت نومعلمان انگلیسیزبان و فارسیزبان انگلیسی بهعنوان زبان دوم در کانادا [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 117-164]
میرزاسوزنی، صمد
تحلیل کنشگفتار تعارفات در فارسی، انگلیسی و فرانسه از منظر اجتماعیفرهنگی [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 19-46]
ن
ناوری فارمد، صفورا
ساخت و هنجاریابی پرسشنامۀ افزایش خلاقیت زبانآموزان در آموزش زبان به شیوۀ کاربردمحور، با روش مدلسازی رش [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 1-27]
ندری، مهسا
سهم تواناییهای شناختی و بسندگی زبان انگلیسی در تبیین درک شنیداری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 51، شماره 2، 1397، صفحه 75-90]
نژاد محمد، وحید
از دغدغه زمان تا بحران هویت در داستان گشتیِ شبانه نوشتۀ پاتریک مودیانو [دوره 51، شماره 3، 1397، صفحه 127-148]
نورا، محبوبه
توصیف برخی هنجارهای زبانی مترجمان ادبی ایران از آغاز مشروطه تا کنون [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 49-84]
ه
هاشمی، محمدرضا
بررسی سپهر گفتمان در ترجمه بارکس از اشعار مثنوی مولانا [دوره 51، شماره 1، 1397، صفحه 1-18]
هاشمی، محمدرضا
ساخت و هنجاریابی پرسشنامۀ افزایش خلاقیت زبانآموزان در آموزش زبان به شیوۀ کاربردمحور، با روش مدلسازی رش [دوره 51، شماره 4، 1397، صفحه 1-27]