1. نقش لذتِ زبان خارجی و بی انگیزشی یادگیری در رابطۀ حس تعلق با عملکرد درسی زبان

مسعود ذوقی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 تیر 1400

http://dx.doi.org/10.22067/jlts.2021.69019.1022

چکیده
  با توجه به فقر پژوهشی در تحقیقات طولی آموزش زبان انگلیسی در زمینه ترکیب روانشناسی مثبت و منفی، مطالعِۀ کنونی با هدف بررسی خط سیر و نقش میانجیگری لذت زبان خارجی و بی‌انگیزشی یادگیری در رابطه‌ی بین حس تعلق با عملکرد درسی زبان انگلیسی اجرا گردید. نمونۀ این تحقیق به تعداد 557 دانشجو ترم اول دانشگاهی از رشته‌های غیر‌زبان انگلیسی بوسیله ...  بیشتر